Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

World of Warcraft miał być wyraźnie mroczniejszą grą
Blizzard ujawnił wczesny koncept MMO World of Warcraft, nad którym firma długo myślała - gra miała być osadzona w przyszłości Azeroth i postawić na znacznie „cięższy” klimat.

Jak donosi Eurogamer, miliony graczy spędzają obecnie czas w Azeroth zupełnie innym od tego, co początkowo planował Blizzard. World of Warcraft we wczesnym stadium produkcji był bardziej futurystycznym i mroczniejszym MMO.

„We wczesnym okresie WoW-a pewnym członkom zespołu developerskiego bardzo podobał się pomysł umieszczenia akcji w przyszłości Azeroth” - powiedział Chris Metzen, wiceszef ds. kreatywnego developingu Zamieci. „Wojny ludzi z orkami dawno byłyby zakończone, gra byłaby dużo mroczniejsza. Przygotowaliśmy nawet sporo świetnych artów - o czym wie niewielu - ale gdy spojrzeliśmy na to z dystansu, nie czuliśmy potrzebnej więzi. Nie czuliśmy, że to świat Warcrafta - kontynuował.

„Zmienialiśmy wtedy wygląd części postaci i sporo osób twierdziło, że to już nie jest to. To tak jakby zmienić Darth Vadera z wielkiego, złego rycerza ciemności w małego chłopca. Czekaj... nieważne, przepraszam, tak właśnie się stało” - dodał Sam Diddler, kierownik artystyczny.

Skończyło się na tym, co fani znają od dawna i do czego zdążyli się już przywiązać grając w trzy świetne RTS-y. „Zadaliśmy sobie pytanie - »dlaczego próbujemy wynaleźć ten świat na nowo?«. Wszyscy kochają Warcrafta, zróbmy więc Warcrafta. Nie potrzebujemy żadnej futurystycznej wariacji”.

Źródło:
Piotr "Renor Mirshann" Wiejak - gram.pl
Klemens
2009-08-12 15:28:32
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow